torsdag 13 oktober 2016

Romantiskt kort

Vi har varit i Piteå på scrapträff, 5 tjejer härifrån stan. Jättekul! Det här kortet vann jag 2:a pris med, väldigt glad och tacksam är jag över det! :) Uppdraget var att lifta ett kort från bild.
 
Papper från Pion. Ängeln kommer från Panduro. Den runda ramen har jag gjort av papperslera och en form från Martha Stewart. Dies från Spellbinders och Magnolia. Blommor från pyssellådan.
 
Jag älskar ju glitter, som vanligt en del stickles alltså!

Jag deltar i The Ribbon Girls oktobertävling med detta kort.
 
Tack för titten! :)
Thanks for looking! :)

2 kommentarer:

  1. This is so so beautiful! Stunning layering! Hugs, Autumn

    SvaraRadera
  2. Thanks for joining in The Ribbon Girl October Card Challenge Katarina, really pretty card.

    Good luck!

    Anne x
    www.ribbongirl.co.uk

    SvaraRadera