måndag 9 september 2019

Höstkort

Så var september redan här, sommaren har gått med en rasande fart! Här har jag provat min (inte så nya) stämpel med tillhörande die från Tim Holtz för första gången. Konstigt att jag inte använt den för länge sedan... det måste vara minst 1 år sedan jag köpte den! Blomma och blad är målade med distressrefiller.
Bilderna är lite mörka, jag ber om ursäkt för det.
Själva kortbasen är gjord av en die från Go Kreate (XXL Square Frame Frilly #10).
Papper från MME.
 Lite bär, rosor, blommor, akrylstenskvist från olika tillverkare. Stickles förstås :)

Bladdies från Magnolia, Tim Holtz, Marianne Design.

Jag deltar i:

Tack för titten! :)

1 kommentar:

  1. Nydelig høstkort og flott bruk av dies:) Den stemplede blomsten din er helt herlig! Takk for at du deltar hos NSHK.DT Ingunn.

    SvaraRadera