tisdag 18 december 2018

Julkort igen

Julkortsverkstaden har inte riktigt gått med raketfart, men några har jag hunnit med. Här kommer ett till med Timpans ren (eller en hjort är det nog) - jag gillar dem skarpt! Rött är julens färg för mig, rött och guld för att det känns varmt och ombonat, med brunt och grönt som komplement blir det ofta när jag skapar. 
 Lite Fran-táge på snöflingorna och snöpenna på granarna. Hjärtbandet är också en av mina favvosar.
Den lilla månstämpeln med tomtens släde kommer från Magnolia tror jag.


Jag deltar i:

Tack för titten! :)

3 kommentarer:

  1. Lovely card interesting shape and lots of snow. Thanks for sharing with CHN patterned paper challenge. I will be celebrating Christmas in Sunday I hope
    Margaret

    SvaraRadera
  2. Nydelig julekort med utrolig mange flotte detaljer.
    Spennende form på selve kortet.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvaraRadera
  3. Så lekkert og stemningsfullt kort!

    Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvaraRadera